dilluns, 30 de març del 2015

Artefactes!

 "Passejant per la platja vaig topar amb alguna cosa que sobresortia de l'arena. Al furgar, em vaig trobar amb un vell cofre, i en obrir-lo, em va sorprendre una mena de capsa estranya i vella. Qui ho hauria llançat al mar? ¿Quines raons haurien impulsat a algú a fer-ho? Ho vaig començar a entendre amb la lectura d'aquella carta, que començava
Tinc vuit anys. El meu poble serà destruït en breus instants i no tenc temps ni lloc per guardar el que més vull en el món: els meus llibres ... ".

 Aquest és l'inici de l'activitat que hem encetat a tercer. A partir d'unes bolles, fetes amb les pàgines d'un llibre de contes, els nostres infants escriuran noves històries, tan interessants com les originals, però sense cap dubte, diferents!

Per saber-ne més de l'activitat i de l'autor:
http://www.vilaweb.cat/ep/ultima-hora/784314/20031210/albena-teatre-presenta-hui-sala-moratin-artefactes-obra-preten-acostar-lectura-xiquets.html

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada